1. De tekst "Licensed by (the Trademark of) Nintendo ...". Deze tekst zul je natuurlijk niet vinden op onze eigen producten.
2. Het gouden zegel met de tekst 'Original Nintendo Seal of Quality'. Dit bestaat uit een cirkel met gouden inkepingen en een wit oppervlak met daarop de genoemde tekst in gouden letters. De bedrijfsnaam wordt weergegeven zoals in ons logo. Daarnaast kun je rechts onder in het zegel met kleine letters 'TM' zien staan.