Action Pad (dansmat)
Het Nintendo GameCube Action Pad zit standaard in de originele verpakking van Dancing Stage: Mario Mix en kan alleen gebruikt worden bij spellen die er speciaal voor ontwikkeld zijn. Hoe het Action Pad precies gebruikt wordt, hangt af van het spel in kwestie.
Het Action Pad wordt verbonden met een controller-uitgang. Kijk in de handleiding van het spel voor meer informatie.