Met gebruik van een antennekabel
1. Verbind de stroomvoorziening (het voedingsblok) met de "DC 12V IN"-aansluiting van de Nintendo GameCube en de wandcontactdoos.
Kies een vrij televisiekanaal.
9. Zoek met de kanaalzoeker kanaal 3 of 4. Als er geen beeld verschijnt, kies dan een andere instelling met de "CH3/CH4"-schakelaar op de RF-modulator en zoek nogmaals.