Informatie over de VR-stijl in het Nintendo Labo Toy-Con 04: VR-pakket
Hier volgen enkele tips om je te helpen zo veel mogelijk plezier te beleven met de VR-stijl in het Nintendo Labo Toy-Con 04: VR-pakket.