Welke onderdelen worden er gebruikt met iedere Toy-Con in het VR-pakket?
Alle voorwerpen die nodig zijn om de Toy-Con-accessoires van een Nintendo Labo-pakket te voltooien zijn inbegrepen in het betreffende pakket.