Belangrijke informatie over een Nintendo Network ID op een Nintendo 3DS
Op elke Nintendo 3DS kan één Nintendo Network ID worden geregistreerd. Als je je Nintendo Network ID op een ander Nintendo 3DS-systeem wilt gebruiken, is het nodig om een gegevensoverdracht uit te voeren.