Over gegevensoverdrachten en Nintendo Network ID's
Het is niet mogelijk om een gegevensoverdracht uit te voeren door de Nintendo Network ID van het bronsysteem te registreren op het doelsysteem. Om Nintendo Network ID-gegevens over te zetten, dien je een gegevensoverdracht uit te voeren.
Neem contact op met de helpdesk van Nintendo voor meer informatie over het uitvoeren van een gegevensoverdracht tussen systemen met geregistreerde Nintendo Network ID's.