Instructies: een Nintendo Network ID koppelen op de Wii U
Opmerking: bij gebruikersaccounts zonder gekoppelde Nintendo Network ID wordt het Mii-personage tegen een grijze achtergrond getoond. Gebruikersaccounts mét een gekoppelde Nintendo Network ID hebben een blauwe of oranje achtergrond.