Nintendo Sound Clock: Alarmo - Veelgestelde vragen
De Nintendo Sound Clock: Alarmo is een interactieve wekker, die is ontworpen om wakker worden leuker te maken en om je kamer meer in een Nintendo-sfeer te brengen. De wekker bevat bewegingssensortechnologie om op je bewegingen te reageren en gebruikt wekscènes op basis van verschillende Nintendo-games.
Controleer in begin 2025 of de Nintendo Sound Clock: Alarmo verkrijgbaar is in winkels bij jou in de buurt.
De Nintendo Sound Clock: Alarmo is een op zichzelf staand apparaat dat geen interacties heeft met andere systemen.
Werkt de Nintendo Sound Clock: Alarmo met ieder bedformaat? Wat gebeurt er als de gebruiker een bed deelt met iemand anders of een huisdier? Kan de wekker onderscheid maken tussen personen?
Op een later moment nadat de Nintendo Sound Clock: Alarmo is uitgebracht, worden er wekscènes van Mario Kart 8 Deluxe en Animal Crossing: New Horizons beschikbaar gemaakt.
De Nintendo Sound Clock: Alarmo is geen gelimiteerde editie en niet voor beperkte tijd verkrijgbaar.
Wordt de privacy van de gebruiker gewaarborgd? Deelt de Nintendo Sound Clock: Alarmo gebruikersgegevens?