3D Secure – Informatie over de authenticatie van online betalingen
Let op: dit is alleen van toepassing op landen die deel uitmaken van de Europese Economische Ruimte (EER). De EER bestaat uit lidstaten van de Europese Unie (EU) en drie andere landen: IJsland, Liechtenstein en Noorwegen (met uitzondering van Zwitserland).
Als je de authenticatie hebt uitgevoerd en de betaling hebt bevestigd, kan de transactie voltooid worden.