3D Secure – Problemen met authenticatie van online betaling
Er verschijnt een melding op je Nintendo Switch-systeem dat je creditcard niet gebruikt kan worden, en je wordt aangeraden om een andere kaart te gebruiken of de transactie te voltooien met een pc of smartapparaat.