Aankondiging met betrekking tot problemen in de game Nintendo Switch Sports
Op 13 oktober 2022 is er een update (versie 1.2.1) uitgebracht voor de Nintendo Switch-software Nintendo Switch Sports. Onder bepaalde omstandigheden trad er na het downloaden van de updategegevens een fout op tijdens het laadscherm voor de wedstrijd, waardoor de software werd afgesloten. We willen graag de oorzaak van en de oplossing voor dit probleem beschrijven.
We hebben geconstateerd dat, wanneer je onder bepaalde omstandigheden met 2 spelers wilt beginnen, er een probleem is met de opgeslagen gegevens waardoor de software wordt afgesloten.
Als je de game nog steeds niet kunt spelen na het downloaden van de eerste updategegevens (versie 1.2.2), kun je verderspelen door de tweede update (versie 1.2.3) te downloaden.
Onze excuses voor het eventuele ongemak, maar we willen je vragen om deze twee updates te downloaden.
Tussen 18 oktober 2022 en 3 november 2022 zullen punten die je verdient in de stand ”Wereldwijd”, worden verdubbeld voor alle sporten.