Dit artikel kan je helpen als je de QR-code op je Nintendo Switch-systeem hebt gescand, maar er niet in slaagt om een draadloze verbinding met je smartapparaat te maken om screenshots en video's van games over te dragen.
1. Als het niet lukt om de QR-code te scannen, kies dan VERBINDINGSPROBLEMEN? onder in het scherm van het systeem of druk op de plusknop om de netwerkinformatie weer te geven die nodig is om de draadloze verbinding te maken.
3. Als je Nintendo Switch-systeem niet als draadloos toegangspunt wordt herkend, schakel dan tijdelijk het versturen van mobiele gegevens op je smartapparaat uit.