Als je geen terugkerende prijzen ontvangt in Nintendo Switch Sports
De informatie in dit artikel kan je helpen als je geen terugkerende prijzen ontvangt in Nintendo Switch Sports.
Nadat je je Nintendo Switch Sports-software hebt bijgewerkt naar versie 1.4.0 en in 'Wereldwijd' alle momenteel te winnen prijzen hebt verzameld, wordt er een collectie van prijzen die je nog niet allemaal hebt gewonnen, opnieuw beschikbaar (één keer per week).