Opmerkingen
Sommige games activeren lokale draadloze communicatie wanneer ze worden opgestart en kunnen lokale draadloze communicatie vereisen om te spelen of bepaalde functies te gebruiken.
Dit bericht verschijnt wanneer je lokale draadloze communicatie start op je Nintendo Switch-systeem terwijl een Bluetooth-audioapparaat is verbonden. De lokale communicatie wordt gebruikt om draadloos te zoeken naar Nintendo Switch-systemen die in de buurt zijn, en er verbinding mee te maken voor het spelen met meerdere spelers of andere communicatie. De lokale communicatie wordt ook gebruikt om verbinding te maken met bepaalde accessoires, zoals met de Mario-kart of de Luigi-kart bij het spelen van Mario Kart Live: Home Circuit.
Het is niet mogelijk om Bluetooth-audio te gebruiken tijdens lokale communicatie. Bluetooth-audio wordt automatisch uitgezet wanneer lokale communicatie wordt ingeschakeld. Wanneer de lokale communicatie wordt beëindigd, kun je weer verbinding maken met je Bluetooth-audioapparaat.