De DLC verschijnt niet in de game (Super Smash Bros. Ultimate)
Je hebt downloadbare content gekocht (zoals de Fighters Pass of een Challenger Pack) voor Super Smash Bros. Ultimate , maar de content ervan is niet zichtbaar.
Kies in het optiemenu van de software GEHEUGENBEHEER > SOFTWARE WISSEN. - Voer de gamecard opnieuw in en download alle eventueel beschikbare software-updates voor de game.
De content zou nu speelbaar moeten zijn. - Als het probleem zich blijft voordoen, wis dan de software waarvan de DLC ontbreekt, en download deze opnieuw.
Kies in het optiemenu van de software GEHEUGENBEHEER > SOFTWARE WISSEN (niet SOFTWARE ARCHIVEREN). Download de game daarna opnieuw.