De Super NES-controller reageert niet correct
Je kunt het geschatte batterijpercentage zien door naar het HOME-menu te gaan en CONTROLLERS te kiezen.
Als het probleem zich voordoet bij een specifieke knop of specifieke knoppen, moet de Super NES-controller worden gerepareerd.