De kart kan de QR-code niet lezen (Mario Kart Live: Home Circuit)
De informatie in dit artikel kan van pas komen als de game niet verder gaat wanneer je de Mario Kart Live: Home Circuit-kart op de QR-code richt die op een Nintendo Switch-systeem of op de televisie wordt weergegeven en je geen verbinding kunt maken.
Zorg dat je de juiste Mario Kart Live: Home Circuit-software gebruikt.
De kart wordt alleen door middel van de QR-code die in de game wordt weergegeven gekoppeld aan het systeem.
Probeer de handheldstijl te gebruiken.
Als je problemen ondervindt bij het lezen van de QR-code in de tv-stijl, kun je naar de handheldstijl overschakelen om te proberen de QR-code direct van het systeemscherm te lezen.
Pas de helderheid aan.
Als je problemen ondervindt bij het lezen van de QR-code in de handheldstijl, kun je de helderheid van het systeemscherm verhogen.
Pas de afstand aan.
Als de kartcamera te dicht op het scherm staat, kan hij de QR-code soms niet goed lezen. Vergroot geleidelijk de afstand tussen de kartcamera en het systeemscherm.
Controleer of er licht is dat gereflecteerd wordt.
Zorg dat er geen felle lichtbronnen gereflecteerd worden op de kartcamera of het systeemscherm wanneer de QR-code wordt weergegeven.
Controleer of de draadloze verbinding wordt verstoord.
Afhankelijk van de draadloze omgeving kan het lastig zijn om de kart te koppelen. Probeer de omgeving aan te passen door alle onnodige draadloze apparaten uit te schakelen.
Als de kart de QR-code nog steeds niet kan lezen, moet de kart worden ingezonden voor inspectie.