De informatie in dit artikel kan van pas komen als de video in Mario Kart Live: Home Circuit lijkt te haperen of soms beelden overslaat.
Grote obstakels, zoals muren, die zich tussen het Nintendo Switch-systeem en de kart bevinden kunnen voor storing zorgen. Probeer de baan niet in de buurt van grote obstakels op te zetten of zet de baan ergens anders op.
Als het probleem zich na het volgen van bovenstaande stappen blijft voordoen binnen een korte afstand tussen het systeem en de kart, moeten het systeem en de kart worden ingezonden voor reparatie.