Deze YouTube-video kan niet worden afgespeeld in handheldstijl (afspeelfout)
Je probeert een YouTube-video af te spelen in handheldstijl op de Nintendo Switch, maar de video wordt niet afgespeeld.
Controleer of de audio-output op Stereo staat ingesteld. Ga naar Systeeminstellingen, selecteer Systeem en vervolgens Geluid om de audio-output te controleren.