Downloadcode is kwijt of ontbreekt - Downloadcode van de verkoper is kwijt of ontbreekt
De informatie in dit artikel kan nuttig zijn als het bonnetje met de downloadcode die je in de winkel hebt gekocht, kwijt is of ontbreekt.
Als je de downloadcode nog steeds niet kunt vinden, zul je een andere moeten kopen. Nintendo kan geen codes vervangen die verloren zijn gegaan, fout zijn gedrukt of zijn gestolen.