Downloadcode verloren of onvindbaar / Geen krasveld
De informatie op deze pagina kan je verder helpen wanneer je downloadcode verloren of onvindbaar is, of als je kaart geen krasveld heeft.
Als je een kaart hebt zonder een krasveld op de achterkant, dan is je code afgedrukt op je transactiebewijs. Je hebt het transactiebewijs nodig om je code te kunnen controleren en gebruiken.