Een Mystery Gift (Verrassingscadeau) ontvangen (Pokémon Sword/Pokémon Shield)
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je de Mystery Gift (Verrassingscadeau)-functie gebruikt in Pokémon Sword en Pokémon Shield.