Een multiplayerrace beginnen in Mario Kart Live: Home Circuit
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je een multiplayerrace begint in Mario Kart Live: Home Circuit.
In Mario Kart Live: Home Circuit kunnen vier spelers samen racen in een grand prix of eigen race.