Een multiplayerspel beginnen (Luigi's Mansion 3)
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je een multiplayerspel begint in Luigi's Mansion 3.
Luigi's Mansion 3 bevat drie verschillende multiplayerstanden die je met andere spelers kunt spelen.
Deze optie wordt beschikbaar nadat je Gooigi krijgt van professor K. Wibus in het verhaal (na ongeveer 1 uur spelen).