Effen kleur op het scherm
Het Nintendo Switch-scherm is oranje, blauw of een andere effen kleur, en reageert niet.
Klik hier als het scherm verkleurd of verstoord lijkt te zijn wanneer het systeem in de tv-stijl wordt gebruikt.