Nintendo-personages en Mii-personages kunnen worden ingesteld als PROFIELAFBEELDINGEN op Nintendo Switch.
1. Ga naar het HOME-menu en selecteer de pagina van de gebruiker die je wilt aanpassen linksboven in het scherm.
Kies PROFIEL > PICTOGRAM BEWERKEN > PERSONAGE/Mii.
3. Scrol helemaal omlaag, kies Mii, en kies vervolgens de Mii die gebruikt werd voordat de gebruiker en opgeslagen gegevens werden overgezet.