Wordt de fout nog steeds weergegeven nadat het systeem opnieuw is opgestart?
Als de systeemversie niet hoger is dan 2.0.0. en de foutcode je ervan weerhoudt om een systeemupdate uit te voeren of het systeem te gebruiken, moet het Nintendo Switch-systeem gerepareerd worden.