Wanneer je fysieke software probeert te registreren op de Nintendo Switch om My Nintendo-punten te verdienen, wordt foutcode 2016-0401 weergegeven.
Deze foutcode geeft aan dat de My Nintendo-punten voor de betreffende software al zijn geclaimd.