hac_ss_software_menu_options.jpg
Open de menuopties van de software en kies INFORMATIE OVER DEZE SOFTWARE > ONDERSTEUNING.
Als je Nintendo-account bijvoorbeeld is ingesteld op Nederland, moet de software ondersteund worden door de regio Europa.