Je ontvangt foutcode 2110-4011 als je een online functie of dienst gebruikt.
Zet de Nintendo Switch indien mogelijk binnen een straal van 3 tot 4,5 meter van de draadloze router om ervoor te zorgen dat het signaal zo sterk mogelijk is.