Let op: Deze foutcode geeft aan dat er serveronderhoud wordt gepleegd.
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je geen nieuwsartikelen op Nintendo Switch kunt ontvangen of een onlinecommunicatiefunctie van een game niet kunt gebruiken en foutcode 2122-2503 wordt weergegeven.