Je kunt geen verbinding maken met de online dienst van een game en je krijgt de foutcode 2124-3001 te zien.
Als je deze foutcode te zien krijgt, moet de software worden bijgewerkt voordat je verbinding maakt met de online functies.
1. Sla je huidige spelvoortgang op en start het Nintendo Switch-systeem opnieuw op door de POWER-knop drie seconden ingedrukt te houden, en kies dan OPNIEUW OPSTARTEN / UITZETTEN > OPNIEUW OPSTARTEN.
2. Update de software naar de nieuwste versie vanuit het HOME-menu, en open daarna de online functies van de game.