Wordt de fout momenteel weergegeven op het scherm?
Als de fout zich blijft voordoen na het uitvoeren van een systeemupdate, kun je de bovenstaande oplossingen proberen voor systeemversie 2.0.0 of hoger.
Als je het systeem niet kunt bijwerken omdat dezelfde fout zich blijft voordoen, moet het systeem gerepareerd worden.
Als de fout alleen optreedt tijdens een bepaalde game, voeg die game dan toe voor de reparatie.
Als het systeem niet kan worden opgestart zonder dat dezelfde fout optreedt, moet het systeem gerepareerd worden.
Als de fout zeer ernstig wordt, of het gebruik van het systeem begint te belemmeren, moet het systeem gerepareerd worden.
Ga naar SYSTEEMINSTELLINGEN in het HOME-menu, scroll naar beneden en selecteer SYSTEEM.