Probeer op een ander tijdstip of de volgende dag een back-up te maken van je opgeslagen gegevens. Dit probleem wordt meestal binnen 24 uur verholpen.
Als je een back-up probeert te maken van de opgeslagen gegevens van twee verschillende systemen, moet je de back-ups een voor een voltooien.