Deze fout kan optreden als een opgenomen videobestand een fout bevat, of als je een videobestand probeert te bekijken dat niet ondersteund wordt door Nintendo Switch. Bijvoorbeeld als je een video probeert te bekijken die is opgenomen op een ander apparaat zoals een mobiele telefoon.
Als het probleem zich blijft voordoen, bevat het videobestand waarschijnlijk een fout. De enige optie is om het betreffende videobestand te verwijderen.