Foutmelding: “De Games Op Proef-periode voor deze software is voorbij.”
De informatie in dit artikel kan van pas komen als je de volgende foutmelding ontvangt als je een game probeert op te starten: “De Games Op Proef-periode voor deze software is voorbij. Als je de software koopt, kun je verder spelen vanaf waar je was gebleven.”
Deze foutmelding geeft aan dat de proefperiode is afgelopen voor het geselecteerde Games Op Proef-evenement. Je moet de game aanschaffen om verder te blijven spelen.