Foutmelding: “De software is afgesloten vanwege een fout” (Splatoon 2)
Wanneer je PRESTATIES kiest in de Toernooigevecht-stand, verschijnt de foutmelding “De software is afgesloten vanwege een fout” en wordt de game afgesloten.