Foutmelding: Deze code is al gebruikt
Zorg ervoor dat je de juiste downloadcode invoert.
2. Als bepaalde cijfers lastig te lezen zijn, probeer dan vergelijkbare cijfers in te voeren. (Een 0 kan bijvoorbeeld lijken op een 8, een 5 kan lijken op een 2 etc.).
4. Als je deze foutmelding nog steeds krijgt, neem dan contact op met de verkoper waar je de downloadcode hebt gekocht.