Foutmelding: Er is geen Mii ingesteld op deze amiibo.
Als er al een Mii-personage is gemaakt en ingesteld op de amiibo, heeft het Nintendo Switch-systeem de amiibo-gegevens mogelijk niet kunnen lezen.
Maak een nieuw Mii-personage aan vanaf het begin of van een willekeurige Mii op het Nintendo Switch-systeem.