Mogelijk is een tijdelijke onderbreking van de service de reden dat je niet kunt inloggen. Controleer de netwerkstatus van Xbox-functies en -functionaliteit, aangezien deze een rol kan spelen wanneer je probeert in te loggen op je Microsoft-account in Minecraft.
Als het probleem zich blijft voordoen en alle Xbox-diensten correct werken, neem dan contact op met het Minecraft Help Center voor aanvullende ondersteuning.