Foutmelding: "Je moet je registreren om dit netwerk te kunnen gebruiken."
Als je verbinding maakt met een netwerk waar authenticatie voor vereist is, wordt het volgende bericht weergegeven op het Nintendo Switch-systeem: "Je moet je registreren om dit netwerk te kunnen gebruiken."