Overzicht systeemmenu
De menu's die worden weergegeven wanneer je op de HOME-knop en de POWER-knop drukt, worden gezamenlijk systeemmenu's genoemd. Je kunt deze systeemmenu's tijdens het spelen van een applicatie op een Nintendo Switch-systeem openen en terugkeren naar de applicatie als je klaar bent.