Let op
In dit artikel kom je te weten hoe je de kleuren voor de Nintendo Switch – OLED-model verandert van hoog naar standaard.
Nintendo Switch – OLED-modellen zijn uitgerust met een OLED-scherm dat levendigere kleuren kan weergeven dan een lcd-scherm. Je kunt kiezen tussen hoge en standaardkleuren in de systeeminstellingen.