Het automatisch maken en downloaden van back-ups van opgeslagen gegevens in-/uitschakelen
Instructies over het inschakelen en uitschakelen van de automatische opslagclouddienst en het automatisch downloaden van opgeslagen gegevens op het Nintendo Switch-systeem.