Het draadloze wachtwoord van een router vinden in de instellingen van de router
Stapsgewijze instructies voor het vinden van informatie over het draadloze wachtwoord in de instellingen van een router.
Selecteer het tabblad ''Draadloos'' bovenin de pagina en selecteer de optie ''Draadloze Beveiliging'' die daar direct onder staat.