Het lukt niet om verbinding te maken via lokale communicatie
Klaar! Ga voor informatie over Nintendo-producten en het laatste nieuws naar de Nintendo-website.
Als je meer hulp nodig hebt met het Nintendo Switch-systeem, neem dan contact met ons op voor aanvullende ondersteuning.
Er zijn een aantal vereisten voor het overzetten van je gebruikersgegevens, dus zorg dat je die eerst hebt bekeken voor je doorgaat met de onderstaande stappen.
Het systeem dat geen lokale verbinding kan maken moet mogelijk gerepareerd worden. Het gaat hier om het systeem dat geen update kon toepassen of geen draadloze verbinding kon maken met het internet. Als het niet lukt om vast te stellen welk systeem geen verbinding kan maken via lokale communicatie, moeten beide systemen mogelijk worden opgestuurd voor reparatie.