Het pakket met mijn gerepareerde product is kwijt, komt niet op tijd of wordt niet bezorgd
Op bepaalde momenten kan het langer duren om pakketten te verzenden of te ontvangen. We vragen je minstens zeven dagen na verzending te wachten voordat je contact opneemt met onze klantenservice.
We zullen naar je aanvraag kijken en je zo snel mogelijk per e-mail antwoorden. We moeten mogelijk een aanvraag doen bij ons verzendbedrijf en willen je in dat geval om geduld vragen.
Scenario 2: Mijn pakket is niet bij mijn huis aangekomen (er zijn geen instructies naar het verzendbedrijf gestuurd)
Scenario 3: Mijn pakket is niet bij mijn huis aangekomen (er zijn wel instructies naar het verzendbedrijf gestuurd)
Als je ons contactformulier al gebruikt, selecteer dan "Contact opnemen met de Nintendo-klantenservice" en geef ons je naam, e-mailadres, reparatienummer (indien bekend) en pakketnummer (indien bekend).