Hoe bestuur ik de game? (Ring Fit Adventure)
De controllerconfiguratie is afhankelijk van waar je bent in de game. De controllerconfiguratie die op dat moment wordt aangeraden, verschijnt gewoonlijk onderaan het scherm tijdens het spelen.