Hoelang duurt een reparatie door Nintendo?
Nintendo klantenserviceteams werken hard om in deze moeilijke tijden een hoge standaard te behouden voor de klantenservice, maar houd er alsjeblieft rekening mee dat het beantwoorden van berichten en het verwerken van reparaties langer kunnen duren.
Afhankelijk van het soort reparatie en of de reparatie binnen of buiten garantie valt, kan de reparatie tot 10 werkdagen duren.
Hieronder zie je een overzicht van het reparatieproces zodat je kunt begrijpen hoe een reparatie van begin tot einde wordt verwerkt.
Als een gratis reparatie niet mogelijk is, ontvang je een kostenraming per e-mail en zal de reparatie langer duren, afhankelijk van hoeveel tijd verstrijkt voordat je antwoordt.
Als je de reparatie via ons reparatieportaal hebt geregistreerd, kun je altijd hier de reparatiestatus controleren.
Op basis van onze huidige ervaring is de gemiddelde verwerkingstijd minder dan twee weken. Deze periode kan variëren afhankelijk van externe factoren waarop we geen invloed hebben.
Als je je product al hebt teruggestuurd naar de reparatiedienst en een update wilt over je reparatie-aanvraag, klik dan hier.
Onze reparatiedienst werken er hard aan om aan onze hoge servicenormen te blijven voldoen. De geschatte bezorgingsperiode voor een gerepareerd product is 20 dagen, gerekend van het moment waarop het bij ons aankomt. Als je al een product hebt opgestuurd voor reparatie, kun je de status ervan hier controleren.